Klachtenregeling
Bij Praktijk Novana doen we ons best om iedereen een fijne en helpende ervaring te bieden. Toch kan het gebeuren dat iets niet helemaal naar wens verloopt. We vinden het belangrijk dat je je gehoord voelt en gaan graag samen op zoek naar een oplossing.

1. Bespreek het met ons
Heb je een klacht of zit je ergens mee? Laat het ons weten! Vaak kan een open gesprek al veel oplossen. We luisteren graag en kijken samen hoe we het kunnen verbeteren.

2. Schriftelijk je klacht indienen
Als je liever je klacht opschrijft, kan dat ook. Stuur ons een e-mail of een brief met:
  • Je naam en contactgegevens
  • Wat er is gebeurd en wanneer
  • Hoe je denkt dat we het kunnen oplossen
We laten je binnen 5 werkdagen weten dat we je klacht hebben ontvangen.

3. Samen naar een oplossing zoeken
We nemen je klacht serieus en gaan er zorgvuldig mee om. Binnen 4 weken ontvang je van ons een reactie. Als het nodig is, schakelen we een onafhankelijke bemiddelaar in.

Wij vinden een open en eerlijke communicatie heel belangrijk en doen ons best om elke klacht op een fijne manier op te lossen.